۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۵۰

پرویز مظلومی در گفتگو با مهر:

هر جا مربی تعویض می‎شود، یاد من می‌افتند/ مردم کرمان به بنده لطف دارند

هر جا مربی تعویض می‎شود، یاد من می‌افتند/ مردم کرمان به بنده لطف دارند

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به مطرح شدن نام وی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم مس کرمان گفت: این روزها هر جا مربی تعویض می‌شود، یاد من می‌افتند.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مذاکره‌ با مسئولان باشگاه مس کرمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این روزها هر جا که مربی عوض می‌شود، یاد من می‌افتند. واقعا دوست ندارم این حرف‌ها پیش بیاید زیرا این اتفاق سر من هم آمده است. باید عنوان کنم صبر و تحمل مدیران کم است و چون بیرون از گود هستم، اسم مظلومی هم به گوش می‌رسد.

وی اضافه کرد: من امسال با دو باشگاه تمام کرده بودم ولی دیدم که مربیان دیگری با آنها قرارداد بستند. دنبال این نیستم که از راه‌ها و کانال‌های خاص به دنبال تیم بروم. فعلا در خانه هستم و کارنامه‌ام نیز مشخص است. بنابراین هر تیمی اگر بخواهد خودش به دنبالم می‌آید.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص مطرح شدن نام وی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم مس کرمان تصریح کرد: من در کرمان کار کردم و مردم این شهر به من خیلی لطف دارند. رسانه‌ها هم به خاطر لطفی که به من دارند، نام مرا مطرح می‌کنند که البته این موضوع بعضی وقت‌ها به ضرر من تمام شده است.

مظلومی در پایان گفت: اینکه هوادارن تیم مس مرا تشویق می‌کنند، واقعا لطف آنهاست ولی این موضوع باعث شده، برخی اوقات سوء تفاهم‌هایی به وجود بیاید. من همیشه از کرمان خاطرات خوبی داشته‌ام ولی دوست ندارم این مسایل مطرح شود چرا که فعلا خبری در این زمینه نیست.

کد خبر 2136897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha